На третата година

На третата година от съществуването на този блог реших, че е крайно време да ви дам възможност да "бръкнете" по-дълбоко в душата ми. Когато положих началото, изгарях от желание да споделям, но така и не се научих да бъда достатъчно смела, за да разкривам по-интимните/съкровените си мисли. И понеже до момента аз отправях въпросите към гостуващите в "Блиц интервю", настъпи времето, когато ще си разменим ролите. :)

Всеки, който има желание да ми зададе въпрос/и (не повече от три), може да го направи в коментарите под публикацията. А в следващата, ще открехна вратата към себе си с отговори на вашите въпроси.*

Благодаря на всички, които продължават да “разлистват” страниците на 
Simplicité!




*Запазвам си правото да не отговарям на въпроси от твърде личен характер.




21 коментара :

  1. Къде се ситуираш географски и мисловно?
    Как минава един твой ден?
    Къде е пресечната точка на кулинарията и фотографията с професията ти?

    ОтговорИзтриване
  2. Честити три годинки на блога, Дани! Въпреки че не съм от най-редовните коментатори, защото не винаги ми остава време да пиша във всички следени от мен блогове, искам да кажа, че местенцето ти го посещавам редовно и винаги ми е уютно и красиво, любопитно да прочета или да видя поредната вдъхновяваща статия или снимка. :) Продължавай все така!
    А какви въпроси да ти задам и аз не знам. Любопитно ми е в коя страна живееш? Съдейки по снимките и публикациите имам чувството, че не живееш в България, а може и да греша. А също и с какво се занимаваш (освен с воденето на блога)? И третият въпрос е.... например, коя е последната книга, която прочете и дали ти хареса?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Светле! Наистина много! :)

      Изтриване
  3. Аз не знам какво бих те попитала точно сега и ако позволиш, ще си запазя правото за един по-специален момент, който очаквам с вълнуващо нетърпение, но и с огромно търпение (ти си знаеш ;)). А дотогава... Дотогава ще ти кажа, че ти и твоето местенце, мила Дани, сте късче красота, което осветява душата ми в моменти, когато някоя светулка се опита да избяга. :) Благодаря ти!
    Честити 3 годинки! Бъди винаги така прекрасна, бъди себе си! А блогът... Той е толкова твой! Силна прегръдка от мен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обичам тази твоя деликатност! Благодаря ти за всички топли думи! Прегръщам те силно, Усмивке! :)

      Изтриване
  4. Честити три годинки, скъпа Дани!
    Твоето място ми доставя винаги наслада и за душата,
    което е много важно за мен!
    Благодаря ти за това :)
    Не бих ти задала въпрос :)
    Бъди такава каквато си и каквато искаш да бъдеш!
    Усмихната, чувствителна, с усет за красивото....
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, много мило! Благодаря ти от сърце и те прегръщам!

      Изтриване
  5. Честити 3 годинки на това прекрасно място! Пожелавам ти все така да си креативна, да твориш, да създаваш красота и да запълваш страничките на блога с истински и стойностни неща, както досега! Какво да те попитам, мила, та ти ни разказваш много повече за себе си отколкото предполагаш. Стига само да се зачетем в споделените неща и снимки. Прекрасен и стойностен човек си и искрено се радвам на виртуалното ни приятелство!
    И все пак, ще те попитам и аз нещо:))): какво мислиш за виртуалното приятелство и какво е блогът за теб?
    Прегръщам те, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, сърдечно благодаря! :) Прегръщам те!

      Изтриване
  6. Гледай ти ... блоговете ни били връстници! А си мислех че твоят съществува от повече време :)
    Честити 3 годинки! Това е един от блоговете които посещавам редовно когато имам време, дори и да няма нова публикация ... просто ей така ... да препрочета старите и да се порадвам на красиви снимки!
    Въпроси нямам. Просто сподели това, което мислиш че другите трябва да знаят за теб Дани!
    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дани! Много ме радват думите ти. :)

      Изтриване
  7. Честито! Прекрасен блог имаш Дани и много се възхищавам на чистата ти и добра душа, на красивите кадри, които споделяш и на доброто настроение! Пожелавам ти да постигнеш с лекота всичко, което поискаш и да ни споделяш още дълго време красиви мисли, моменти и уловени мигове.

    Аз имам въпрос. Винаги съм се чудила продаваш ли сток снимки предвид малкия размер на снимките, които качваш?

    ПС.Чак сега разбрах защо не ми излиза във фийда, а то защото домейна е сменен.

    ОтговорИзтриване
  8. Дани, ще се радвам да ни радваш ощр 103;) Да ти е честито рожденото денче на блогчето;)
    Ще ме научиш ли да снимам като теб?
    Прегръни се!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Та ти снимаш страхотно, Марте. :) Благодаря ти!

      Изтриване
    2. Да бе, да. Ти си ми любимка;)

      Изтриване
  9. Честита радост, Дани! Все такива красоти да ни споделяш, много топлина в душата и сърцата. Бъди каквато си и продължавай смело напред и нагоре.
    Аз ще се зарадвам да споделиш някоя снимка на теб самата, може и като дете, или част от теб - както прецениш.
    Поздрави, слънчева Дани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце, Дани! Безкрайно ти благодаря! С удоволствие бих споделила своя снимка, но нямам подходяща (всички кадри, на които присъствам, са за семейния албум) и все по-често се замислям за фотосесия (дано я осъществя). :)
      Иначе в блога можеш да ме откриеш тук: http://www.simplicite.info/p/blog-page_14.html и тук: http://www.simplicite.info/2013/08/blog-post_5.html
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  10. Дани,честита годишнина на блога!Пожелавам ти да се чувстваш все така уютно тук сред нас и сред още повече почитатели,което със сигурност ще донесе удоволствие и на нас,посещавайки те !Кога си сменила и ти заглавието на блога не съм обърнала внимание,при мен още се водиш под старото име и без малко съвсем да изпусна твоя празник,добре че ме насочи с коментара си .
    И аз ще се въздържа от въпрос просто защото не ми идва на ум такъв,който да ме е вълнувал специално и да ме е подръчквало някакво любопитство.Според мен всеки има право да се разкрие за другите толкова,колкото му душа иска и когато е готов.Оставам на теб да ни покажеш толкова от себе си,колкото чувстваш,че е нужно.Дори и това да е само твоето творчество,а то е несравнимо-прекрасно!
    С прегръдка ти пожелавам хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Дани, честита годишнина! Надничам при теб с най-голямо удоволствие! Отморявам се, зареждам се, наслаждавам се на всичко написано от теб или отразено в невероятните ти снимки!
    Желая ти много успехи, мила!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога