Дарове от природата ♥ Пъдпъдъчи яйца


10 причини да консумираме пъдпъдъчи яйца






  1. Тези малки симпатични яйчица имат редица полезни свойства и могат да окажат благотворно влияние върху здравето на човешкия организъм. При редовна консумация успокояват нервната система и повишават имунитета.
  2. Богати са на витамини, минерали, микроелементи и ензими. В състава си включват витамин А, B1, B2, B6, B12, мед, калий, желязо, фосфор, глутаминова киселина и много други.
  3. Притежават антибактериално, имуномодулиращо и противоалергично действие.
  4. Подобряват обмяната на веществата, помагат при лечение на гастрит и язва. Препоръчват се и при диабет.
  5. Известен е и фактът, че яйцата от пъдпъдък са добър стимулант на потентността.
  6. Не по-малко полезна е черупката, която съдържа 27 микроелемента. Тя може да се консумира от деца и от възрастни и се усвоява лесно от организма.
  7. Пъдпъдъчите яйца помагат при борбата със затлъстяването, стреса, сърдечно-съдовите заболявания, високото кръвно налягане.
  8. Укрепват костите, намаляват ставните и мускулни болки.
  9. Съдържанието на фосфор стимулира умственото развитие, усилва паметта и ускорява развитието на интелекта на децата и подрастващите, помага за правилното функциониране на клетките и поддържането на здравината на костите и зъбите.
  10. Пъдпъдъчите яйца съдържат незаменими аминокиселини като тирозин, треонин, лизин, хистидин и глицин.





* Тази публикация няма за цел да предоставя медицинска помощ, диагностика или лечение.  



10 коментара :

  1. Благодаря за ценната информация. Не съм опитвала никога, но имам сигурен човек от когото мисля да си поръчам за другата седмица и да опитам.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Струва си да бъдат не само опитани, но и редовно да се консумират. Изключително полезни! :)

      Изтриване
  2. Стана ми интересно! Ти как ги консумираш? И как така с черупката? Аз съм от тези ужасни хора, които не признават друго, освен кокошето яйце :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обикновено ги консумираме сварени, в салати най-често. Обичам да ги украсявам и за Великден, стават много красиви. Но освен всичко друго, са полезни и притежават редица ценни за организма ни съставки. Скоро изпих едно яйце в сурово състояние, вкусът не ми беше неприятен, напротив. ;) С черупката още не съм ги опитала. Доколкото ми е известно, тя се усвоява лесно от организма, може да се смели в мелничка (за сол или черен пипер) и да се сложи в солничка. И за разлика от кокошите яйца, пъдпъдъчите не могат да ни заразят със салмонела. :)

      Изтриване
  3. Заслужава си да се включат в едно разнообразно меню!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно предложена полезна информация,Дани!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Винаги съм се впечатлявала от естествената украса на тези яйчица. Страхотен избор в категорията. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. 11- гълтат се на една хапка:) Много ги харесвам и аз, особено по Великден:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Дани,настройваш ме великденски с този кадър,особено както ми се е приял козунак напоследък,благодаря за подробната информация!Лека нощ и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз подобно на Роси се почувствах пролетно! Чудесна публикация, Дани!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога