Блиц интервю с Диди от Готвенето е забавно

Позитивна, чаровна, кулинар по душа. Ако има човек, който бих могла да определя като перфекционист и естет, това е Диди от "Готвенето е забавно". Запознайте се с нея отблизо.


- Би ли споделила нещо за себе си?
- С напредване на годините с все по-голяма сила усещам истината в Сократовите думи Аз знам, че нищо не знам... и продължавам да се уча да търся винаги светлината в края на тунела.



- Какво те накара да създадеш блога си?
- Виртуалната  среща с едни от най-хубавите български и световни кулинарни блогове. Беше като шок, разглеждах  ги в захлас до късно през нощта.




- За какво мечтаеш?
- За безброй  щастливи моменти с близките ми хора.




- С какво се гордееш?
- Може би с това, че през годините успях да се запазя като принципен човек, също и с децата си.


- Какво те зарежда положително?
- Много неща. Може да бъде усмихнат и слънчев пролетен ден или умореното, угасващо зад хоризонта лятно слънце. Ситен есенен дъжд, който мокри окапалите листа или любимите ми зимни гледки, особено когато съм със ски на краката. Книги, филми, музика  – всичко ме презарежда и ме кара да се чувствам щастлива.




- Как се появи любовта ти към готвенето?
- Вероятно с нея съм дошла на този свят.




- А тази към фотографията?
- Още от ученическа възраст обичах да събирам рецепти. Изрязвах си ги от списания и вестници. Освен че ми харесваше да се опитвам да готвя, обожавах тези със снимките. Мисля, че все още съм привлечена основно от кулинарната фотография.




- Коя е първата дума, която чу тази сутрин?
- Бързо ги забравям, но обикновено са от типа: О, мамо, спи ми се още…” или Защо ще ходим на училище през нощта?”




- Как си почиваш?
- За съжаление, напоследък все по-рядко ми се случва да свърша и тази задачка”, но когато имам възможност, предпочитам да остана сама, да почета нещо или да изпия едно кафе и да е тихо около мен.





- Какво може да те вдъхнови?
- Вдъхновявам се, когато гледам и слушам неща, създадени от талантливи хора – произведения на изкуството, музика, балет, фотография, дизайн, една добре направена реклама дори... Въобще - всичко стойностно и качествено, което ни заобикаля.




- Как развиваш усета си към красивите и изчистени форми?
- По-скоро се оставям на усета си да ме води. Опитвам се да следя  работата на най-добрите в своите области – мода, дизайн...




- Любима рецепта?
- Линцер торте. Ха, не мислех, че ще ми е толкова лесно да отговоря. : )



- Любим кулинар?
- Тук вече се затруднявам. Ако става дума за професионалистите, не съм запозната с работата на голяма част от тях, но към този момент може би Хестън Блументал.



- Твоята "рецепта" за добро настроение? 

- Позитивната нагласа.





Автор на снимките: Диди Бунова 
Интернет страница: http://cook-4fun.blogspot.com/



13 коментара :

  1. Чудесно представяне, Диди! С малко думи, казваш много неща. Благодаря ти за очарованието и позитивизма ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за хубавото интервю!
    Типично в неин стил - лаконично, но изпълнено с много съдържание!
    Прегръдки и за двете ви, Дани :)

    ОтговорИзтриване
  3. С интерес следя тази рубрика от блога ти, Дани! Поредно позитивно и красиво интервю!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, благодаря за поканата, а на вас, момичета, благодаря за хубавите думи!
    Снежен и вдъхновен декември ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диди, аз ти благодаря за свежия и красив полъх, който донесе с участието си! Топъл и вдъхновяващ декември! :)

      Изтриване
  5. Прекрасната ни Диди! И прекрасната ни Дани. Какво да ви прави човек и двете? Само да ви обича!

    ОтговорИзтриване
  6. Диди е безспорен талант както в кулинарията,така и във фотографията!Винаги успява да внесе много уют в кадрите.Благодаря за споделеното с нас и поздравления на Дани за избора на гост!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасно представяне и невероятни снимки, Диди!
    Дани, поздравления за избора!
    Прегръдка и за двете!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички за добрите думи!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна е! Начина по който снима, по който говори, по който твори... заредихте ме, дами, благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасно е блогчето на Диди! Едно от местата където като вляза и просто забравям да изляза :) Със сигурност е прекрасен човек и тя!
    Талант и позитивизъм!
    Дани, благодаря ти! Благодаря и на Диди! Благодаря че Ви има!

    ОтговорИзтриване
  11. Бях пропуснала това чудесно гостуване!
    Дани, и двете с Диди сте страхотни и ви следя винаги с удоволствие!
    Хубава нова седмица :)

    ОтговорИзтриване
  12. Диди си я представях перфекционист- то пък взе , че ми се затвърди;) Уникални снимки! Благодаря, Дани!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога