Блиц интервю с Лулу от Something

Тя е човек, който още от самото начало ме впечатли с умения и талант. Носи голям творчески заряд и смея да кажа, че винаги ме е вдъхновявала. Създава усещането за жена, която може да се справи с всичко, независимо от това колко е натоварено ежедневието й. 

Имам удоволствието да ви представя Руми от Something, позната на всички ни като Лулу.


- Би ли споделила нещо за себе си?
 
- Никога не нападам първа и всички са невинни до доказване на противното. Обичам да наблюдавам поведението на хората отстрани и да търся причините, поради които реагират по един или друг начин.



- Опиши се в три думи.
 
- Търсеща. Интуитивна. Спонтанна. Не знам, може би външен наблюдател ще даде по-точно описание. ツ 




- За какво мечтаеш?

- Да намеря време за всичко, което ме интересува и всичко, което ми се прави. 



- В какво вярваш?

- В собствените сили и в това, че всичко е свързано по един или друг начин. Не съм суеверна, не съм фаталист. Просто смятам, че малките неща играят твърде важна роля в пространствено-времевия континуум. Може би затова им обръщам толкова внимание.



- Кое те подтикна да създадеш блога си? 

- Да си призная, не мога да се сетя за конкретна причина.  В един момент снимах, в друг готвех, в трети пишех, в четвърти рисувах, в пети шиех, бродирах, плетях, правех бижута, декупаж и.... Накрая просто реших да обединя всичко. Не давам кой знае колко смислено обяснение за съществуването на блога, но пък предполагам стана ясно  защо мечтая да имам време за всичко.






- Ще споделиш ли малко повече за любовта си към фотографията и рисуването?

- Всъщност, първо беше рисуването. Беше много отдавна (повече, отколкото ми се иска да си призная). Фотографията е вид рисуване, но със светлина. Предполагам, че се появи от мързел и от липса на достатъчно талант за усъвършенстване на рисуването. Къде-къде по-лесно е да извадиш апарата и да снимаш нещо за 10 секунди, отколкото да рисуваш с часове същия сюжет с маслени бои. Също така е доста по- чисто, предполагам.




- А за тази към готвенето?

- О, тя си ми е от дете. Бях на има-няма 8 години, когато се влюбих в готвенето. Не съм се учила. Винаги е било въпрос на интуиция (виж т.2).




- Щастието за теб е...

- Хубава книга  в леглото, до мъжа ми, на фона на ромоленето на дъжда и тананикането на децата от съседните стаи; чаша вино пред камината, гледайки интересен филм със семейството, докато навън вали сняг; зелевите сармички на мама и историите на тате, седнали вечер на масата у тях, когато отиваме да си вземем децата; на море с близнаците на брат ми; всеки успех, който е постигнат с труд и собствени сили; пътуванията; фотоапаратът, цветовете, хората на които държа. Абе, с две думи - щастлив човек съм. Това не е състояние, а отношение към живота.






- Какво може да те вдъхнови?

- На практика всичко. Въпросът е в каква насока. Има и отрицателно вдъхновение. Daily hate. Не ми е чуждо, въпреки че гледам в блога да не си личи много. В живота - също. За съжаление в последно време подобни състояния зачестяват. Не е само заради първите две цифри на ЕГН-то и натрупания опит. Опасявам се, че напоследък всичко се е превърнало в някаква странна бутафория. Но както казах, на мен и това ми действа вдъхновяващо.



- Какво може да те впечатли у един човек? 

- Стремеж към градивност, способност да мисли, търпимост.


- Би ли споделила за най-екстремното преживяване в живота си?

- Това е много субективно усещане. За някой може да е скок с парашут, за друг - съчетаването на много неща едновремено. Старая се винаги да предизвиквам възможностите си, без да минавам границата на откровеното самоубийство. Животът в зоната на комфорт не е силната ми страна. Ако няма тръпка и гърч, имам ужасния навик да си ги създавам сама. 


- Любим твой кадър и защо? 

- Вярвате или не, но нямам такъв. Или по-точно имам, но всеки ден е различен. Не съм добър фотограф, просто имам страхотно хоби. Отразява моментните ми емоционални състояния. Понеже е просто хоби, мога да си позволя да снимам каквото и когато си искам. Без претенции и комерсиализъм. В много случаи идеята е не толкова в самия кадър, колкото в усещането, докато го заснемаш. Десетки пъти съм споменавала, че обожавам макове и не пропускам да ги снимам ежегодно. Въпросът не опира до ефирните червени листенца, които не виреят, ако ги откъснеш. Зад един такъв кадър стои много повече. Ставане рано и измъкване по тъмно, когато всички още спят. Пустият сънен град, музиката в колата, полетата с ниска мъгла и приглушената светлина на изгрева, пробиващ маранята. Полето, оцветено в синьо, лилаво и червено. Бурята, идваща от планината. Калните обувки, мокри от росата. И после кафето в офиса, докато полузаспалият екип още се събира. Усещането не може да се опише нито с думи, нито със снимки и който е правил това упражнение рано сутрин, ще ме разбере веднага. Ей това е любимият ми кадър - споменът от точно това усещане в главата ми.


- Любим десерт?

- Нещо с орехи и кафе. Може и с ябълки и канела. И масло. Всъщност, най-любимите ми десерти са вариациите на пайове.



- С какво се гордееш?

- Не съм горделива. Старая се да изпитвам удовлетвореност от всичко, което правя. Може би се гордея само с децата си - умни, красиви, талантливи.... абе, на мама гарджетата. Но пък това е характерно за абсолютно всеки родител.




- Какво си пожелаваш за тази година?

- Пожелах си го още през януари: "Keep walking". За сега няма промяна.





Автор на снимките: Лулу
Интернет страница: http://luluto.blogspot.com/

17 коментара :

  1. Прекрасно интервю с много интересен събеседник!
    Преизпълних сетивата си с красота!
    Прекрасен ден и за двете ВИ:)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно е! Руми е момиче, което само можеш да обичаш. Заради всичко! Благодаря за удоволствието, което ни донесе, Дани!

    ОтговорИзтриване
  3. Понякога умишлено пропускам постовете на Руми, за да ми се съберат повечко за четене. Един все не ми стига и искам още :) Хареса ми, Дани! Благодаря за интервюто и виртуалното запознаване с Лулу! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно интервю!! Обичам да я чета Руми, действа ми позитивно-зареждащо! Особено ми хареса обяснението за това, какво я прави щастлива. Аз се чувствам по същия начин. Щастието е в дребните моменти, в дребните неща. Добре по-често да си даваме сметка за това и да оценяваме какво имаме. Прекрасни сте мили дами. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен21 юли, 2014

    Два от любимите ми блогове, събрани в едно :) Пекрасен ден и за двете!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани, аз мога само да ти благодаря за двойното вдъхновение - и от теб, и от Руми. :)
    Прекрасни сте!

    ОтговорИзтриване
  7. Любим блог и любима Руми. Защото е премерена, позитивна, вдъхновяваща и оптимист. Нуждаем се повече от такива личности и хора. Поздрави за двете и благодаря за прекрасното интервю...

    ОтговорИзтриване
  8. Руми е момичето, което в ме плени с множеството си таланти, един от които е неповторимият ѝ почерк във фотографията. Толкова истинска, жива и чувствителна е, прекрасна жена, нежна и всеотдайна майка, Тайничко си пожелавам да се срещнем някой хубав ден и знам, че случи ли се, ще ме очарова още повече. Беше ми приятно да надникна по-навътре в подчертано женската ѝ същност!
    Благодаря за удоволствието да ви чета, момичета!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви от сърце, мили момичета! Руми е вдъхновение!
    Руми, благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ви за удоволствието, да прочета коментарите ви!
    Дани знаеш си - за мен беше чест!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отношението ти към живота прави не само теб, но и другите щастливи. Ти го умееш! :)
      Благодаря ти!

      Изтриване
  11. Дани, благодаря ти от сърце за удоволствието! Много ви харесвам и двете и ви чета винаги с голям интерес!
    Хубава седмица и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Харесването е взаимно! :) Благодаря ти, Мира! И не се губи дълго. :)

      Изтриване
  12. Анонимен24 юли, 2014

    Най - ми харесва "диригента" на пясъка!!

    ОтговорИзтриване
  13. Много си я харесвам Лулу! И теб Дани, също! Вдъхновителки сте, това е! Всичко, което правите, споделяте, носи заряд и красота, затова ви харесвам! Радвам се на това появяване на Лулу, обичам да чета публикациите й, да разглеждам уникалните й фотографии... Поздрави дами и ви благодаря за удоволствието!

    ОтговорИзтриване
  14. Вгъхновяваща, изумителна и креативна! Удоволствие за всички е да те четем Лулу!

    ОтговорИзтриване
  15. Пропуснала съм това интервю Дани, но си доставих удоволствието да прочета подобно нещо точно сега :) Вдъхновяващо е!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога