Палачинки с тахан и мед


От известно време таханът присъства на трапезата ни. Здравословен, полезен и вкусен хранителен продукт, който е основна съставка на много азиатски ястия. Изключително богат е на витамини и калций. Полезните му свойства благоприятно въздействат върху работата на стомашно-чревния тракт, особено ако се приема сутрин на гладно по 2-3 с.л. Има различни варианти за консумирането му и днес ще ви представя една рецепта на палачинки в комбинация с таханова паста и мед.






Продукти

за палачинките:
4 яйца
0, 5 л прясно мляко
250 г брашно (Т- 950)
щипка сол
щипка кафява захар
1 с.л. зехтин

за намазване:
20 г краве масло

за пълнежа:
смлени сурови бадеми
таханова паста
мед


Приготвяне

Направете смес за палачинки от изброените съставки и ги изпечете на тефлонов тиган. А ако искате те да станат по-пухкави, можете да разбиете белтъците отделно на сняг. Когато палачинките са готови, ги намажете със смес от таханова паста, мед и смлени сурови бадеми. Съотношението е 2:1, т.е. на две супени лъжици паста се слага една лъжица мед или по ваш вкус.
Да ви е сладко!



17 коментара :

  1. Дани,разкошен пълнеж!Благодаря за идеята:)))прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Дани,много красиво представяне!Много фини палачинки си приготвила,а тахан признавам все още се колебая дали да купя и опитам,но щом агитираш ще ти се доверя!Обичам сусам,би трябвало да ми хареса.Прегръдка и хубав,слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, прекрасни снимки и много вкусно съчетание си подбрала за палачинките и аз ще пробвам тахан, поизостанала съм с него:)
    Много хубав и усмихнат ден !

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, любители сме на тахан!
    И това е още една рецепта, която прибавям :)
    Чудесни снимки !
    Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Обожавам палачинки! Идеята за пълнежа е интересна, а пък снимките са толкова апетитни, че ми се ще да забъркам и аз едни палачинки за вечеря! :)
    Приятна и вкусна вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Веднъж опитах таханова паста , щото бях чела ,че е много полезна ,но не повторих ...никък не ми допадна ! Виж ако се смеси с мед и с такива разкошни палачинки сигурно ще излапам всичко :) !
    С прегръдка ,Дани и пожелание за хубава вечер :) !

    ОтговорИзтриване
  7. Не съм опитвала таханова паста, но палачинките са на почит у дома:)
    Твоите изглеждат великолепни Дани!

    ОтговорИзтриване
  8. Дани, чудесна идея са тези палачинки!
    Тахана в съчетание с меда и ядките са и вкусен, и здравословен пълнеж! Правила съм това съчетание и много ми харесва, но никак не ми е идвала на ум тази идея да го ползвам за пълнеж на палачинки !
    Прекрасна и апетитна снимка!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотно изглеждат! Благодаря ти за идеята. Не ми беше хрумвало да използвам тахан в палачинки. И наистина е много полезен, и за нисък хемоглобин работи добре /тва последното от моя личен опит :-)/
    Поздрави, мила Дани, и хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  10. Първият тахан, който си купих хич не ми хареса, обаче после открих вкусният и го включвах в арабски ястия. Виж по този начин доста ми харесва. Много вкусно и красиво си поднесла палачинките, Дани! Много красиви снимки!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря на всички за положителните коментари! Отново ме зарадвахте! :)
    Таханът определено е с различен вкус, но в комбинация с мед е изключително апетитен и съблазнителен.
    Хубав уикенд на всички и много поводи за усмивки! :))

    ОтговорИзтриване
  12. Златисти и вкусни! Прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  13. Дани, аз вкъщи имам едно бурканче и точно с мед го комбинирам! Следващият път с палачинки :)

    ОтговорИзтриване
  14. И аз много обичам тахан с мед. И палачинки обичам :)
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  15. Траяна, Лучия, Ели,
    Да ви е сладко! :))

    ОтговорИзтриване
  16. леле, супер е и това, Дани. Особено тахана е суупер полезен за костите. Грабвам и тази идея. Че и хубави снимки.

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога