Пълнени картофи


Докато се наслаждавахме на приятната ваканция, близките ни се погрижиха за вкусната храна. Август месец беше напълно достатъчен, за да се отдам на почивка от кулинарните си задължения.
Днес ще направя изключение и ще покажа едно вкусно предястие (което може да се използва и като гарнитура), приготвено от скъпата ми майка.
Количеството на продуктите можете сами да прецените.






Продукти

картофи (гладки, средна големина)
шунка
майонеза 
кашкавал или топено сирене



Приготвяне

Загрейте фурната на 200 градуса. Измийте много добре картофите, подсушете ги и ги наредете върху скара, поставена в тавичка.  Сложетете ги във фурната да се изпекат. В купа смесете майонезата, нарязаната на малки кубчета шунка, кашквала (или топеното сирене). След като са готови, ги разрежете надлъжно през средата, без да стигате до дъното на картофа (то трябва да бъде цяло, за да служи като основа). Напълнете топлите картофи със сместа. Върнете ги в горещета фурна и ги запечете за кратко, от 5 до 10 минути в зависимост от вашата печка.
Да ви е вкусно!



17 коментара :

  1. Еха, бързо и вкусно предястие! Много обичам печени картофи, а с този пълнеж са супер!
    Прекрасен ден, Дани!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са! Много апетитни!

    ОтговорИзтриване
  3. Ах че апетитна снимка!Направо ми се доядоха и на мен тези пълнени картофки :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитни снимки Дани!Отдавна не съм правила такива картофи, а децата биха се зарадвали!

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошни снимки! Много обещаваща рецепта - хем бърза, хем звучи страшно вкусно! Благодаря ти, Дани! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Много обичам печени картофи, но отдавна не съм хапвала. С тази плънка ще бъдат много вкусни.
    Гледайки снимката, се сетих, че не съм обядвала ;)
    Поздрави, Дани, с пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Изглажда лесно и ... много вкусно :-)!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички за милите коментари! Радвам се, че предложението ви е харесало! Този път заслугата е на моята майка. Аз само направих снимката и се насладих на вкусните картофки! Прекрасен ден, много зареждащ и положителен! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Невероятно вкусни изглеждат,Дани!По този начин не съм правила,разкошна идея!

    ОтговорИзтриване
  10. Еха, какви апетитни снимки само!!!
    А пълнени картофи оби1ам всякакви!!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Роси, Мъхче,
    Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  12. Фантастични!
    Лесни, бързи и изключително вкусни!
    Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
  13. Изглеждат много вкусни тези картофки...
    Приятен ден,Дани!

    ОтговорИзтриване
  14. Кате, Живе,
    Благодаря ви! Прегръдки и от мен, с пожелания за прекрасен ден! :)

    ОтговорИзтриване
  15. Уау, какво е туй чудо замайващо, бре?! Много, много вкусно изглеждат, Дани!!!
    Поздравления за рецептата и благодарности за шерването :)

    Усмихната вечер от мен :)

    ОтговорИзтриване
  16. Федора, благодаря! Приятни почивни дни! :)

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога