4


Някои неща в живота се случват в момент, когато най-малко очакваме, но за тях сме се борили и копнели най-дълго, други се случват по план, а трети - просто се случват, независимо от желанията, обстоятелствата и целите.
Дадох си продължителна почивка от блога и установих, че колкото по-рядко влизам тук и пиша, толкова е по-трудно да се върна и да започна. През това време се случиха немалко трансформации. С мен, с хората около мен. Събитията не се влияеха от настроенията, от посоките, които поемах, от опитите да ги контролирам. По-скоро аз се влияех от тях. Убедих се, че всяко нещо отнема толкова време, колкото е необходимо, а търпението е нишката, която единствено може да допринесе за процеса на случване.

Преди близо месец Simplicité навърши четвъртата си година. За целия период от съществуването и тук не липсваха промени. Те от своя страна бяха спонтанен израз на случващото се в мен самата. Обичам това място. И ви благодаря! За подкрепата, споделените мисли, топлотата, добрите думи и отделеното време. Благодаря ви, че ми дадохте толкова много и продължавате да го правите - безкористно, сърцато и непринудено! С всяко ваше посещение (понякога "невидимо" и деликатно) красноречиво ми напомняте, че има смисъл. Има смисъл да продължавам да списвам този блог, да го развивам и да го изпълвам със съдържание.
Заради мен. Заради вас.


 

Ваша,
Д.


 

11 коментара :

  1. Скъпа Дани,
    на мен ми липсваш :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дани! Ще се постарая да се реванширам. :)

      Изтриване
  2. Не си и помисляй да изоставиш това прекрасно местенце! Нямаш право да го правиш и заради себе си, и заради нас. Имаме взаимна нужда един от друг. Хайде, приятелко мила, чакаме те.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При такива думи не бих и посмяла. :) Много мило. Благодаря ти, Йоли!

      Изтриване
  3. Дани, пожелавам ти сбъдване - на всичко и всички!
    Силно те прегръщам и винаги те очаквам, не само тук. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Мила моя Дани, никога ама никога не си и помисляй да прекъсваш връзката с нас, много ми липсваш, че не пишеш често, то не че аз съм се скъсала, но това няма значение. Всъщност ти си всеки ден с мен или по-точно всеки мой ден започва с теб, когато се събуждам една красива пеперуда ме гледа винаги и лети над мен! Колко хора могат да се похвалят с това. Прегръщам те много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снимката с пеперудата? Още я помниш... :) Препрочетох коментара ти десетки пъти тези дни и не мога да спра да се усмихвам. Благодаря ти! Голяма прегръдка и от мен!

      Изтриване
  5. Влизам си понякога когато имам време и аз и те чета Дани ... честити 4 годинки на блогчето! Липсват ми публикациите ти и красотата която показваш през твоят обектив :)
    Пожелавам ти здраве и време за всичко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И вие ми липсвате, Дани, но съм сигурна, че скоро ще наваксам. Благодаря ти много!

      Изтриване
  6. Абе, момиче! Вдъхнови ме, де..... докога да чакам. Една снимка поне :)

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога