Открития в мрежата




Едно от нещата, които ми носят удоволствие, е писането на публикации в блога. Също толкова приятно е и когато чета свежи/интересни/вдъхновяващи/провокиращи/мотивиращи/ненатрапчиви/красиви/съдържателни виртуални страници. Обикновено вечер, когато тишината изпълва пространството около мен и оставам насаме с мислите си. В компанията на чаша ароматен чай, задължително. :) Отпускащо, зареждащо и много успокояващо.

През изминалата година обнових списъка си с блогове/сайтове. Към него успях да добавя нови, някои от които задържат дълго интереса и вниманието, доставят ми истинска наслада - като книга, чиито страници току-що съм започнала да разлиствам, но още с първите прочетени редове съм сигурна, че искам да стигна до края. На един дъх,  нетърпелива и съсредоточена.

Trop de Sucre е място, на което мога да прекарам с часове, потапяйки се в свят от красиви кадри, свежи публикации, вкусове, пътувания. 

The Happy Beehive е разнообразен по съдържанието си блог. В него могат да се открият голяма доза креативност, идеи за предстояща сватба, пътеписи, аромати, ръчно изработени предмети, събития.

Nature insider е сайт за здравословно и балансирано хранене. С ясно изразена тематика, полезна информация и насоки.

A Simple Hello: Инес е от Хърватия. Първо я срещнах във Фликър/Flickr. Харесвам фотографиите й, цветовете, стила й -  във всичките му форми.

Christopher O'Donnell е място за фотография. Великолепните природни пейзажи ми носят спокойствие и мога да им се наслаждавам денонощно. 


24 коментара :

  1. Благодаря, че сподели тези местенца, Дани! За мен са нови, не съм попадала на тях досега и ще ги посещавам вече по-честичко. :)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вярвам, че ще привлекат и твоето внимание. Благодаря ти! :)

      Изтриване
  2. И аз благодаря за споделеното. На два от тях съм попадла- разкошни са!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, колко е хубаво, че талантите се "обновяват" и появяват нови и нови. Ще ги разгледам с интерес :) Хубава и прекрасна седмица.

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, ще разгледам с интерес! Благодаря за споделеното!
    И на мен ми е любимо това време в денонощието и му се наслаждавам също с чаша ароматен чай.
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Нали? Чудесно е, благодаря и аз! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Само едно е ново за мен, Дани. Другите и аз ги обичам. И теб обичам да посещавам;) Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря,че ни насочи вниманието,Дани!
    Дано тази година добавиш още много в графа любими!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни вдъхновяващи места! Наред с всичките, които са се превърнали в част от ежедневието ни вече, откриваме и още и си създаваме една красива виртуална среда, която ни носи все положителни емоции. Прелестно е, приказно дори, като се замисля! И аз често се губя сред страниците на блоговете и чета на един дъх споделеното и съм благодарна на всички автори, които с текстовете, снимките, начинът на мислене, рецептите си дори успяват да внесат красота, усмивки, стил и вдъхновение! Благодаря и на теб, скъпа! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Много "уютно" ми стана от снимката ти, Дани! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Толкова ми стана хубаво, че чак не мога да го изразя с думи... <3

    ОтговорИзтриване
  11. О да някой от тях присъстват отдавна в моя топ 5, на чело с Кристофър. Ужасно се радвам че и други са открили красотата в снимките му, но най вече за това че лично беше гост в кафето ни и му направихме представяне като автор.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обичам да си пия кафето във вашата компания. Благодаря за отзива, Лени! :)

      Изтриване
  12. Благодаря ти, Дани! Новият дизайн е просто страхотен <3

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога