"Скритият дар"

 

Стъпки





На един мъж му се присънило нещо невероятно. Двамата с Бог се разхождали по плажа. Като погледнел към небето, мъжът виждал как там проблясват случки от живота му, придружени винаги от два чифта стъпки: неговите и тези на Бог.
Когато всички случки от живота му минали пред очите му, той забелязал нещо доста обезпокояващо: в най-трудните моменти се виждал само един чифт стъпки.
Това дълбоко разтревожило мъжа и той попитал Бог:
— Ти каза, че ако те следвам, ще бъдеш с мен в добро и зло. Но в най-тежките времена се виждат само един чифт стъпки. Защо си ме оставил, когато съм имал най-голяма нужда от теб?
— Обичам те и никога няма да те оставя — казал Бог. — В дните на най-голямо страдание, когато се вижда само един чифт стъпки, аз те носех на ръце.








Из  „Скритият дар“,  Джериес Авад





9 коментара :

  1. Дани, може ли да ти благодаря за това... Знам, че не е за мен, но го приемам лично и ми даряваш топлинка чрез него. Силно те прегръщам, другарче! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се, че е и за теб тази притча и за всеки, който изпитва подобни усещания! Радвам се, че си тук, отново... Прегръдки, Усмивчо! :)

      Изтриване
  2. Зная тази притча. Благодаря, че ни я припомни:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ти благодаря, че продължаваш да ме четеш, макар все по-рядкото ми появяване тук! Надявам се да започна да пиша отново и по-често! :)

      Изтриване
  3. Дани, от теб разбрах за тази книга и много, много ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам, ако ти хареса, Марианче! :)

      Изтриване
  4. Благодаря ти Дани. Дано всички вярваме в това.

    ОтговорИзтриване
  5. Много дълбок смисъл! Дано...
    Слънчеви почивни дни, Дани! :)

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога