Блиц интервю с Марта от Горски мъх


Харесвам хора, които не се взимат на сериозно и имат закачливо чувство за хумор. Тя е прекрасен човек, майка на три деца, добър кулинар. Често говори за себе си чрез красиви фотографии. Ето какво разкри Марта от "Горски мъх" за читателите на "Simplicité".


- Би ли споделила нещо за себе си?

- Бих - винаги! И понеже сегашният ми живот е на показ от около 3 години чрез блога, ето например нещо, което не знаете: ей това, дето се вее отгоре, съм аз. Такава бях като малка - дива и щастлива. Майка ми ме записа да спортувам, за да изразходвам енергия, но май не успя съвсем да ме изтощи.
 
 

 

- Мечтаеш ли? А за какво?

- Непрекъснато - за какво ли не: например, мечтая да си имам зеленчукова градина, да пея на доматите, да обикалям с кошница и сламена шапка и да събирам плодовете на труда си. Може би един ден ще стане...

 




- Какво те прави щастлива?

- Не търся ГОЛЯМОТО щастие, а малките щастийца всеки ден. Когато съм гладна, дори хубавият обяд може да ме направи щастлива. Особено, ако съм НА ОТКРИТО.

 



- В публикациите, които споделяш с читателите на блога, се забелязва любовта ти към готвенето и фотографията? Как намираш време за двете си хобита?

- Готвя всеки ден - понякога не искам, но гладните погледи на пубертетите ми причиняват киселини. Снимам веднъж на 100 готвения, та ако това значи да успявам - да, успявам. Виж, снимането ми е по-големият кеф, но и по-големи разочарования търпя там - виждам в мислите си чудесна картина и решавам да я запечатам, снимам, но не получавам това, което виждам - та в този случай, не успявам. Синусоида, какво да я правиш.

 




- Какво те вдъхновява?

- Какво ли не - от прозореца си имам изглед към 3 планини. Всяка сутрин, като стана, дебна слънцето да се покаже - розовите върхове на планината ме вдъхновяват НЕЧОВЕШКИ. А иначе, ЧОВЕШКОТО отношение... във всичките му форми.

 




- Какво може да те усмихне?

- Май ще се повторя, но какво ли не - от малките и големи моменти на децата и половинът, през кратките и дълги разходки навън, до тихите или шумни срещи с приятели. Напоследък гледам да се усмихвам и на себе си всеки път, когато видя отражението си. :)

 



- Би ли споделила някаква комична случка, която наскоро си преживяла?

- Бих! Но не се сещам! Затова ще споделя последния "лаф" на малката. На въпрос от баща й: Знаеш ли как са трите имена на тате? Отговорът беше: Да, разбира се - Николай, Кольо и Ники! ;)




- Любима книга?

- Ооо, не е една със сигурност -  като започнем от "На изток от рая", минем през "Майстора и Маргарита", и куп още други, та стигнем до миналогодишното ми "откритие": "Балада за Георг Хених". 




- Любим десерт?
 
- Обожавам торти - по възможност леки и феерични - такива, от които мога да изям две парчета последователно. Бих скрила дори от децата последното парче. ;) 



 
- Самокритична ли си?

- Аз? Самокритична? Аз съм олицетворение на самокритичността. И самоиронията. И позволявам шеги върху мен - с няколко думи: никак не гледам сериозно на себе си. Тази работа я оставям на сериозните хора.

 


 
- Вярваш ли в късмета и съдбата?

- Ами в късмета - НЕ. Още като деца с него не се харесахме. Копая здраво за всеки свой успех и поемам изцяло отговорността си за всеки неуспех. Виж, съдбата е друга работа - мисля си, че тя има пръст в туй-онуй, но пак си трябва копане!

 



- Какво си пожелаваш за тази година?
 
- Всичките ми желания са свързани само с едно - да сме здрави! Аз, семейството, близките, приятелите! Ако сме здрави, няма какво да ни спре да живеем живота си, както ни харесва!





Автор на снимките: Марта
Интернет страница: http://gorskimah.blogspot.com/


 

23 коментара :

  1. Усмихнахте ме рано-рано:) Поздравления и за двете ви! Хубава и щастлива седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз като ваш общ фен много се забавлявах да прочета докрай.Дани, много готина рубрика,чакам следващите интервюта!Прегръдка и на двете

    ОтговорИзтриване
  3. Марта, е прекрасна! Дани, ти също! Благодаря ви - няма как да не усмихнете деня ми. Прегръдки и за двете ви! :)

    ОтговорИзтриване
  4. е наистина е нечовешка гледката от прозореца ти. а за градината и шапката - и аз си те представих.

    ОтговорИзтриване
  5. Ами готино е, какво да ви кажа:). Много се смях, много красота видях и още повече я опознах тази сладка Марта! А пък на малката съм голям фен:). Страхотно интервю, Дани, благодаря ви! Прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Отдавна съм оценила чувството за хумор на Марта!
    А и другата ѝ страст - фотографията!
    Благодаря и на двете ви за доставеното удоволствие!
    Прегръдка, Дани!

    ОтговорИзтриване
  7. Мартето определено е сред най - любимите ми блог другарчета и макар вече да имам удоволствието да я познавам и на живо, не спира да ме изненадва, много обичам такива хора! Много ви обичкам и двечките и макар напоследък да влизам рядко в блогър, не мога да не надникна при вас <3
    Целувки и за двете :)

    ОтговорИзтриване
  8. Марта ми е много много любима :)

    ОтговорИзтриване
  9. Дани, чудесна гостенка! Много харесвам Марта и чудесното й чевство за хумор! С голямо удоволствие прочетох блиц-интервюто :)
    Сърдечни поздрави и на двете ви!

    ОтговорИзтриване
  10. Истинска наслада за душата и сетивата! Прочетох го на един дъх! Марта е невероятна! Винаги я посещавам с голямо удоволствие! Поздрави и за двете, с пожелание за много пролетно вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  11. Сладурки сте и двете... Накарахте ме да се усмихна широко, благодаря за споделената емоция! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви, мили момичета! Марта е прекрасен човек!
    Марте, благодаря ти!
    Усмихната седмица на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  13. Марта е голямя симпатяга, а ти, Дани, си направо роден журналист! Хубаво ми бе със вас, момичета!

    ОтговорИзтриване
  14. Ех че хубаво......Мъхчето е сладур голям и аз си го обичам /макар че по двора зверски се боря с него да го премахна, мъхът де...!/, но виж с първата снимка ме хвърли в оркестъра!
    Иначе, много добре зададени въпроси и перфектните им отговори в цвят и думи, браво и на двечките!
    С пролетна усмивка
    М

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасната Марта! Винаги ме е усмихвала - кога с думи, кога със снимки... Благодаря за това интервю, Дани! Беше ми приятно във вашата компания! Прегръдки и за двечките!

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен09 април, 2014

    прекрасна си, Марте!! Дани, благодаря за удоволствието..!!!

    ОтговорИзтриване
  17. Благодаря, Дани, че ме направи част от това местенце;)
    Благодаря на всички останали за хубавите думи. Точно тази седмица ( досега) вие сте един от двата светли лъча в ежедневието ми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря, че ме усмихна, Марте! Пожелавам светлите лъчи да се превърнат в ежедневие! Прегръдки! :)

      Изтриване
  18. Дани,страхотно е,че ти гостува Марта и ни сподели неща,които ми бяха нови и разбира се интересни,въпреки,че уж изкъсо я следя.Беше ми супер комфортно във вашата виртуална компания,дами,благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  19. Благодаря на всички за топлите думи и от името на Марта! ;)
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  20. Дани, благодаря ти за хубавите въпроси, а на Марта за усмихнатите отговори!
    Бъди щастлива Марта, да се сбъднат мечтите ти и да сте здрави!
    Хубави слънчеви и много цветни празници!

    ОтговорИзтриване
  21. Марта ми е любимка Дани :) Не я познавам лично, но ми беше много приятно във вашата компания ... с твоите въпроси и нейните отговори. Винаги си тръгвам от блога и с усмивка :)

    ОтговорИзтриване
  22. Обичам я тая Марта беее, толкова е земна!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога