Две






Две!? Не, две не е любимито ми число. Това са годините, които блогът навърши преди броени дни. 
За 24 месеца се запознах с всички вас, обменяхме опит, раздавахме си виртуални усмивки, зареждахме се позитивно.

Благодаря ви, благодаря за това, че сте до мен, че ме подкрепяте и намирате време да оставите по няколко добри думи!

Надявам се, че всеки един от вас е успял да открие по нещо за себе си тук и докосвайки се до моя свят, поне в известна степен е опознал човека зад "Simplicité".

Бих искала да си пожелая още минимум 24 месеца в блог пространството, много вдъхновение, идеи за нови и интересни проекти, рецепти... Останалото оставям на времето. ツ




31 коментара :

  1. Честити две! Пожелавам ти много по 24 месеца ! С удоволствие ще чакам идеите за нови проекти и рецепти :)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, честити две годинки! От сърце ти желая още много по толкова (а и на себе си го желая, защото е истинска наслада да минавам през местенцето ти). :) Бъди винаги с този цвят в душата - многоцветен и шарен, запомнящ се. :)
    Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как ме умайваш само... Ей, забравих да кажа колко преркасна е снимката, Дани! Потъвам в пламтящите й оттенъци...

      Изтриване
    2. Гери, благодаря много! Винаги ме радват думите ти! Прегръдки! ツ

      Изтриване
  3. Честита блогогодинка, Дани! Все повече вдъхновяващи и усмихнати фотографии и много късмет!

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, харесвам това зареждащо ме място!
    Красиво, цветно и емоционално!
    И ще се радвам да виждам все по-красиви и изразяващи
    настроение, снимки!
    Да си здрава и щастлива с това, което правиш!
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила Дани, за прекрасните пожелания! Прегръдки!

      Изтриване
  5. Дани, честито! Пожелавам ти много повече от 2*24 ! Пожелавам ти вдъхновени, време, късмет и успехи!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит две годинки на това прекрасно местенце! Все така да трепти пламъчето, все така да е заобиколено от любов и все така продължавай да ни радваш с прекрасните си снимки и публикации! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Честити 2, Дани и още много по толкова! Няма да си кривя душата, че понякога не разбирам посланието на снимките ти, но винаги се възхищавам на красотата им! Благодаря ти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ив! Съвсем в реда на нещата е да не се разбира винаги посланието на един кадър. :)
      Прегръдки!

      Изтриване
  8. Честит рожден ден на блога, Дани! :) Продължавай да ни радваш със снимките си, да ни вдъхновяваш и да ни показваш красотата и пъстротата! :) Нашите блогове са набори (хихи), само че твоят е с няколко месеца "по-голям". :)
    Красива и много стилна снимка!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Светле! Нямам търпение да отбележиш и ти поредната година от създаването на твоя блог. Поздрави! :)

      Изтриване
  9. Честит Празник, Дани :)

    ОтговорИзтриване
  10. Ха! Честит блогорожден ден :) Още много по 2 ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване
  11. Макар и да не коментирам често в блога ти Дани, редовно надничам тук, чета и разглеждам снимки и ти се радвам от сърце :)
    Любимите ми публикации са твоите проекти :
    Проект "52 седмици" - ме зарежда с красота ... проект "Дните в снимки" - също :)
    и няма да крия че честичко надничах и очаквах нови публикации от рубриката ти "Блиц интервю" но уви :)
    Твоите вдъхновения като "Скритият дар" и"Моите стихове "също са ми любими както и кулинарната част от блога ти.
    Едно пъстро местенце с красиви и вдъхновяващи снимки!
    Честити 2 годинки на блогчето ти и попътен вятър ... а за теб здраве и вдъхновение!
    И аз ти благодаря че те има!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря от сърце за хубавите думи! :)

      Изтриване
  12. Честит празник и от мен, Дани,
    и аз макар по- късно успях да открия вълшебния ти свят...
    Сърдечни пожелания за здраве, творческо вдъхновение и още много х 2!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От сърце ти благодаря, Дианка! Надявам се да се чувстваш добре тук! :)

      Изтриване
  13. Едно от най- красивите и прекрасни места, които има в интернет пространството! Иска ми се да ти пожелая здраве, ентусиазъм, вдъхновение и търпение, за да може още доста време да ни зареждаш с позитивизъм.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лу, благодаря ти от сърце за красивите думи! Трогна ме истински! :)

      Изтриване
  14. Честити две годинки,Дани!
    надявам се и повече от още две да ти носи наслада и удовлетворение списването на блога и да имаш много позитивни емоции,докато твориш и споделяш с нас!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  15. Дани, честита годишнина! Пожелавам ти много вдъхновение, нови идеи и още дълго, дълго време във виртуалното пространство! Очаквам с нетърпение новите ти проекти! Приятелска прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  16. Дани, още много такива годишнини да празнуваш!
    Винаги с най-голямо удоволствие те посещавам!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  17. Благодаря ви много! Усмихнахте ме за пореден път! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Аз пак да си кажа ... още много, много по две Дани! Обичам снимките ти, обичам посланието, което носят ... Бъди все така прекрасна, интересна, креативна и ни радвай <3

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога