Мило Дневниче


Думите напоследък се крият срамежливо зад снимките, които правя. Само те улавят настроението ми в дните, когато хващам камерата. Има толкова много неща, които бих искала да кажа, но не успявам да ги "облека" в подходящите думи. Все пак всичко е в мислите ми. И макар понякога да са хвърчащи, се раждат идеи. Надявам се да имам смелостта, търпението, времето да ги реализирам. 

Ежедневно се срещам с интересни и различни хора. Всеки живее в своя свят - свят на емоции, мечти, разбирания. Попивам по малко от тях, понякога - повече, преживявам техните истории. Улавям се, че съм съпричастна към радостта, тъгата, щастието, които изпитват. Това ме усмихва, но и ме натъжава. Усмихва, защото щастието на другите е щастие не само за мен, а за целия свят. Натъжава, защото трудно понасям чуждите съдби, особено когато осъзнавам, че съм безсилна в желанието си да помогна. Дано се сдобия със сили и енергия...

За тази година си поставих няколко важни цели: да вярвам повече в себе си и по-малко да гоня "вятърни мелници"; да се науча на търпение; да се усмихвам на всеки мил жест, защото това, което другите ни дават, ни прави по-добри; да благодаря за всичко, което ми поднася съдбата - за препятствията по пътя, за хората, които идват и си отиват от живота ми, за красивите и незабравими моменти, за истинските приятели, за възможностите, постиженията и провалите... 

И дано, мило Дневниче, се науча да бъда още по-добър човек!




17 коментара :

  1. Пожелавам ти го!
    Страхотно написано! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мило Дани, ти си ангел!
    И аз ти пожелавам да имаш повече вяра в себе си и да намериш твоя мир :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, много силно ме трогна с тези думи! Благодаря ти! :)

      Изтриване
  3. Мило мое другарче, пожелавам ти от цялата си душа да вярваш повече в себе си, защото ти си толкова силна, добра и талантлива, че можеш да преобърнеш света ... да знаеш, света е по - красив и приветлив с хора като теб! Да бъдеш по - добра, незнам дали можеш, но така добре те разбирам, защото силно желая почти същите неща, които и ти :)) Наистина се усмихвай, много и често и знай, че хубавото те първа предстои, а перипетиите са част от пътя ни ... :) Целуват те и прекрасен ден, усмихна ме много да знаеш <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Иве! И ти ме усмихна и го правиш всеки път, когато прочета твой коментар! :)

      Изтриване
  4. Красиво си "облякла" с думи мислите и душевния си мир, Дани! Всеки, който ги прочете, попива частичка от твоята емоция.
    Дано всички станем поне с малко по-добри хора!

    ОтговорИзтриване
  5. Имам една моя теория, че фотографът показва част от душата си във всяка своя снимка. Съдейки по твоите, нямаш нужда от много - можеш, само повярвай, труди се и не спирай да разкриваш душата си и претворяваш красотата край теб. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, трогна ме! А аз се възхищавам на твоите кадри и такава оценка от теб значи много! Сърдечни поздрави! :)

      Изтриване
  6. Бих записала в моето дневниче, че се радвам на такова мило другарче като теб, дори и виртуално. Пожелавам ти от сърце да вярваш повече в себе си, защото си страхотен човек! Понякога не са нужни думи, за да изразяваме това, което ни е на сърцето. Творците го правят чрез творбите си, в случая при теб, чрез снимки. Улавям всеки път емоциите ти, Дани, със всяка твоя фотография! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, ако знаеш само колко приятно ме накара да се чувствам от думите ти! Благодаря ти безкрайно много! Прегръдка!

      Изтриване
  7. Мила Дани, умееш да трогваш хората, да ги караш да се замислят, дори да погледнат в себе си.. Пожелавам ти да имаш време, да се усмихваш от сърце, да продължаваш да бъдеш истински човек!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лу, много ме усмихна, много! Благодаря ти от сърце!

      Изтриване
  8. Дани, от сърце ти пожелавам да постигнеш набелязаните цели!
    Винаги ме караш да се възхищавам и замислям, макар и не винаги да коментирам - от твоя снимка или поредната поучителна притча!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Дани, сърдечно ти желая да си здрава, за да бъдеш винаги този Човек, който си. Със сърце, пълно с обич и добрина, и душа, пълна с красота и творчество. И защото знам, че е така, сино те прегръщам и ти прошепвам "Аз вярвам в теб, сега е твой ред!"
    Изпращам ти безброй усмивки, мила Дани! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Ти вече си ... добър човек Дани ... ако не пишеш, то снимките ти го казват!
    Прекрасни са! Обичам да им се наслаждавам и откривам в тях и настроението ти и моментната ти емоция!
    Уловени красиви мигове!

    ОтговорИзтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога