Карамелизирани банани


Има дни, в които ми се иска да приготвя нещо сладко набързо, а и не винаги човек разполага с достатъчно време в кухнята. Понякога просто внезапно се появява онова чувство на глад за "захаросване" и подслаждане. 
Днешното ми предложение е за карамелизирани банани. Tакива плодове имах в наличност и след бърз преглед на няколко рецепти в интернет се спрях на тази, която няма да описвам стъпка по стъпка, тъй като можете да я видите "В кухнята на моето семейство".






Продукти: 

2 банана
2-3 с.л. зехтин (или масло)
2 ч.л. кафява захар
2 с.л. канела
1 с.л. ром
2 с.л. мед 
кокосови стърготини за поръсване

Да ви е сладко!




26 коментара :

  1. Чудесни са станали! Не съм правила, но определено ме изкушават:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много изкусително изглежда, Дани!
    И колко красиво си ги поднесла!
    С удоволствие бих си хапнала :)
    Поздрави и пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно карамелено изкушение си спретнала, Дани! Обожавам банани, а още повече ако са с карамел!!! Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам карамелизирани плодчета! Чудесна идея да утолиш глада към захар :) Мен като ме налегне изяждам 10-на тулумбички

    ОтговорИзтриване
  5. Еха, страхотно, апетитно и още няколко такива мога да кажа! Снимките са върха! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Толкова вкусно изглеждат тези златисти банани.
    Хубав петък, Дани!

    ОтговорИзтриване
  7. Вкусно, бързо, апетитно и красиво!
    Дани, чудесно предложение!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми е познато чувството за внезапен глад за подслаждане :) Тези банани изглеждат чудесно, Дани! Поздрави и успешен ден, мила!

    ОтговорИзтриване
  9. Дани,и тук да кажа,че десерта ти е и изглежда великолепно!Чудесен вариант за нещо сладко и експресно,а би се получило така добре и с друг плод,много ми допада рецептата!
    Прегръдка и усмихнати почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  10. От сърце ви благодаря за топлите и мили думи! Желая ви един слънчев и усмихнат уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Иха, супер, нямаше да се сетя да приготвя такъв десерт, но сега като ти гледам снимките така ми се прияде... :) Мерси за идеята! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Катя, благодаря ти! Радвам се, че ти допада. :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесни са! Като че ли не съм приготвяла такива вкусни банани, май е време да се поправя:):):) Наистина ме изкуши! Страхотни снимки на прекрасен десерт и за бонус това чудно фрешче! Хубава вечер и приятни почивни дни от мен!

    ОтговорИзтриване
  14. Много изкушаващ десерт, че и бърз за приготвяне :)
    Благодаря за идейката! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  15. Кенди, благодаря! Непременно ги опитай. Хубав уикенд! :)

    Диди, наистина става бързо. Заслужава си. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Ако са останали и за мен, с удоволствие ще си взема!
    Обожавам ги, особено с топка сладолед!
    Прегръщам те*)

    ОтговорИзтриване
  17. Кате, с удоволствие ще направя отново, за да те почерпя! :)
    Прегръдки и хубава неделя! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Дани,
    прекрасни са!!
    Онова "А" беше, защото се чудех писах ли, не писах ли, какво направих и ей така за тест;) Бананите тепърва ще се разхождат наоколо, ще имам време да ги тествам тия дни или месеци;)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  19. Ах това чувство на глад за "захаросване" и подслаждане*
    Много ми е познато:)
    А банановото ти предложение е много изкусително!
    Поздрави Дани!

    ОтговорИзтриване
  20. Мъхче, благодаря! Случват се подобни обърквания. ;) Време за тестване на рецептата има достатъчно наистина. Хубава седмица и на теб!

    Гоголина, нали?! Чувството е от онова, гъделичкащото, на което трудно устояваме. Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  21. Чудесна рецепта,Дани и още по-хубави снимки!

    ОтговорИзтриване
  22. Ох, сега вече знам какво точно ми се яде :) Великолепно изглеждат в тази много стилна чиния :)
    Прекрасни снимки, Дани!

    Усмихната и много карамелова вечер :)

    ОтговорИзтриване
  23. Дани, страхотни снимки!Толкова светли и празнични!
    Много стилна чинийка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, благодаря ти за милите думи! Сърдечни поздрави! :)

      Изтриване

 

За блога

Добре дошли в Simplicité - дневник за лични мисли, преживявания, фотографии и рецепти.

Благодаря ви за проявения интерес! Приятно четене!




Контакти

Име

Имейл *

Съобщение *

Архив на блога